باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

مسافرت به تهران

1390/2/26 13:26
نویسنده :
315 بازدید
اشتراک گذاری

  

سلام منم باربد پسر از زمان تولدم این 4 باری که من هواپیما سوار میشم راستش هر وقت از کیش می ریم تهران یعنی هر دو سه ماهی یک بار برای کارهای مختلف باید با مامانی و بابایی بریم تهران پس سوار هواپیما میشیم .کوچولو تر که بودم تمام طول پرواز رو می خوابیدم ولی الان که حواسم بیشتر جمع شده دلم میخواد از همه چیز سر در بیارم پس بیدار می مونم و به همه جا سرک می کشم من در طول پرواز عاشق اینم که از پنجره هواپیما به بیرون نگاه کنم آخه نه اینکه پنجره هم سایز خودم هست عشق می کنم که دو تا دستهایی کوچولومو بچسبونم به شیشه پنجره و بیرون نگاه کنم و دیگه دوست دارم به سرکی به خوراکی مامانی و بابایی بزنم و شیطونی کنم  می دونید من عاشق هواپیمام و عاشق مسافرت چون وقتی میرسیم به تهران تا بابایی ساکها رو بگیره مامانی برام یک اسباب بازی از فرودگاه می خره و وقتی می ریم خونه مادرجون کلی کادوییی خوشگل موشگل بهم میدن کلی می تونم خودمو براشون لوس کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)