باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

شیرین زبونی های تو منو داره می کشه کوچولوی من

1392/5/25 8:59
نویسنده :
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیرنم حالت خوبه مامانی ماشاالله اینقدر شیرین زبون شدی که نگو شب ها قبل خواب کلی برای من حرف می زنی الان که عاشق پول شدی یک عالمه هم پول داری به من می گی مامان می خوام پول هامو جمع کنم باهاشون ماشین خیلی بزرگ بخرم می گم آفرین عشقم بعد می گی چی بخرم می گم پسری یک بنز بخر هم بزرگه هم گرون میگی نه مامانی می خوام یک 206 بخرم مثل بابا می گم چه رنگی عشقم می گی نارنجی فدای تو بشم که میخوای 206 نارنجی بخری برای خودت می گی مامان نه 206 خیلی بزرگه بخرمش بشم آقای راننده تو رو کجا ببرم مامانی می گم کجا دوست داری ببری می گی می برمت شمال الهی قربونت بشم می گی می برم پارک ملت می برمت سر کار خیلی دوره می برمت سرزمین عجایب الهی مامان فدای تو بشه می گی تو بشین کنار دست من الهی قربون مهبتت بشم نازم بابا بشین عقب بابا بزرگ هم کنارش بشینه من عاشق تو هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمی
3 شهریور 92 21:35