باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

هیشه با باربد

1390/2/26 13:55
نویسنده :
350 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم امروز 5 شنبه هست دیشب شما خیلی بد خوابیدی و ما رو نگران کردی ولی الان بعد یک حمام گرم و خوردن شی شی مورد علاقت راحت تو بغل مامانی خوابیدی می دونم که اگه آروم بگذارمت رو تختت بیدار می شی پس مثل پیشی کوچولو تو بغلم بخواب منم یواشکی صدتا بوست کردم. این روزها خیلی شیطون شدی دلت می خواد به همه جا سرک بکشی و زود زود هم حوصلت سر می ره تندی مامانی رو صدا میکنی و با اون دستهایی خوردنیت می خوای که بغلت کنم من هم که طاقت ندارم تندی بغل و بوس.

باربد پسرم دیگه داری کم کم می ری تو 9 ماهگی و تو این مدت کلی کارهای جدید می کنی اول اینکه خیلی راحت سینه خیز البته دنده عقب می ری و به همه جا سرک می کشی دوم اینکه با روروکت کل خونه رو می چرخی و به هرچی که دلت می خواد دست می زنی سوم اینکه کلی حرکت های جدید از خودت در میاری خندهات رو که نگو که دل مامان بابا رو برده که هیچ به هرکی می رسی به جای سلام یکی از اون لبخند های خوشگلت رو تحولیش می دی آفرین پسر خنده روی خودم مامان عاشق خنده هاته وقتی بابایی از سر کار می یاد و بهت می گه سلام پسر خیلی خیلی خوشگل بهش نگاه می کنی و می خندی یعنی خوشت اومده. شما عاشق کتابی تمام کتابهایی رو که مامانی بهت می ده رو بادقت باز می کنی و عکساشو می بینی فکر کنم آخرش یک نویسنده کوچولو بشی نازناز مامان. جدیدا خودت بعد سینه خیز غلت می زنی دراز می کشی دوباره برمی گردی و سینه خیز می ری که مامان رو تو حیرت گذاشتی که چجوری این کار رومی کنی آفرین به تو پسر باهوشم مامان و بابا تا ابد دوست دارن عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)