باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

باربد و ماکارانی

1390/7/13 15:52
نویسنده :
369 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب مامانی ماکارانی شام درست کرد از اون پیچ پیچی های سبزیجاتی رنگ و وارنگ بعد وقتی من سوپم رو خوردم مامانی برام یکم ماکارانی آورد بگم من چون بوی ماکارانی بهم خورده بود سوپ خیلی کم خوردم تا سر شام ماکارانی بهم بدن خلاصه یک ظرف کوچولو برام ماکارانی آوردن نمی دونید چه کردم من تمام دهن و دماغ و لباس و مو همه شد پر ماکارانی و سس ماکارانی بی چاره مامانم مجبور شد بعد خوردن ماکارانی اول از همه حسابی منو بشوره بعد میز غذامو بشوره ولی به من که خیلی خوش گذشت خیلی هم دوسش داشتم چون وقتی مامانی منو تمیز و ممیز کرد دوباره دلم ماکارانی خواست و کلی گریه زاری کردم تا بالاخره مامانی برام باز ماکارانی آورد مامانی همش نگران بود که نکنه تو دلم بمونه برای دسر هم برام نبات داغ آوردن دستشون درد نکنه خیلی حال داد بازم می خوام بازم می خوام خدا کنه فردا شب هم ماکارانی داشته باشیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
22 شهریور 90 23:13
نازی منم خیلی دوست دارم
نی نی توپولی
11 مهر 90 0:58
سلام باربد خاله چه ماکارانی میخوری منم بیام تو بخولم