باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

دومین سالگرد ازدواج مامان و بابا با باربد

1390/6/15 23:27
نویسنده :
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام منم باربد پسر این دومین سالگرد ازدواج مامان باباست که من باهاشون هستم پارسال 12 روزه بودم که با مامان بابا رفتیم سالگرد ازدواجی که حسابی حالشون رو گرفتم اینقدر گریه کردم که بی چارها که دست و پاشون رو گم کرده بودن سریع بدون خوردن شام یک آبمیوه خوردن و برگشتن خونه امسال هم یک حال اساسی بهشون دادم که یادشون نره که منم هستم. امشب من و بابا و مامانی رفتیم به مناسبت سالگرد ازدواجشون با هم بریم شام بیرون رفتیم رستوران جاتون خالی از وقتی رسیدیم دم در رستوران گریه کردم تا وقتی برگردیم گریه کردم و حالشون رو گرفتم مامانی و بابابی برای من هم شام گرفتن من مرغ سوخاری و سیب زمینی خوردم که من با کمک مامانی کلی از وسط مرغاش خوردم کلی هم نون کنجد دار با یکم سیب زمینی خوردم وقتی خوردنم تموم شد شروع کردم به گریه نگذاشتم مامان بدبختم یک چیزی بخوره بابای منو برد تا مامانی غذاشو بخوره بعد هم مامانی منو گرفت تا بابایی غذاشو کامل کرد خلاصه یک حالی بهشون دادم که نگو مامان بابای هم کلی با من صبور بودن. مامان بابای سالگرد ازدواجتون مبارک بوس بوس تا سال بعد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
15 شهریور 90 23:34
سلام باربد جان سال روز ازدواج مامان و بابا مبارک.سال دیگه تو بمون پیش مادر بزرگ. اینطوری بهتر نیست؟