باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

امان از دست دندون در آوردن

1390/2/22 16:35
نویسنده :
308 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم باربد پسر چی شده مامانی دیشب تا صبح بیقرار بودی و اشک ریختی و ما هم از ناراحتی تو ناراحت شدیم عزیزم کاشکی با اون زبون کوچولوت و با اون صدای قشنگت می تونستی به مامانی و بابایی بگی که چی تو رو ناراحت میکرد که این همه اشک ریختی عزیز دلم. من و بابایی هر کاری میکردیم که تو احساس راحتی کنی ولی باز گریه و بیقراری می کردی من گفتم نکنه یک حشره کوچولو نامرد این جوجو رو گاز گرفته، بابایی میگفت شاید خواب بد می بینه مامان می گفت نه فکر نکنم سریال تلویوزنی که نمی بینه خلاصه یک ده باری پاشدم و گریه کردم مامانی حدس می زنه شاید دندون های بالاییم داره در میاد، امان از دست دندون در آوردن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

haleh & termeh
28 اردیبهشت 90 13:55
وای چه حس مشترک فجیعی...درکتون میکنم هم بچه بیتاب و بی حال میشه و ضعف میکنه هم مادر بچه داغون میشه عزیزم حتما زودتر دندونهای مرواریدی خوشگلت میزنه بیرون تو هم راحت میشی