باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

عشق من باربد

1390/2/21 19:33
نویسنده :
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهترین و شیرین ترین پسر دنیا. منم مامان مهسا  من این نوشته ها رو برات می گذارم وقتی که بزرگ شدی امیدوارم برات جالب باشه و بدونی که تو عشق مامان بابایی. باربد پسرم با تولدت شدی همه چیز مامانی شدی عشق مامانی. مامانی عاشق خنده هات بازی هات شیطونی هات کتاب خوندن هات بازی بازی هات گریه گریه هات خنده خنده هات ماماما گفتنت حرف زدنت بغل کردنت لوس کردن هات است.امیدوارم همیشه با ما باشی، شاد باشی، و سلامت.

 عشق من باربد دوست دارم .

باربد پسر در حال کتاب خواندن

باربد پسر در حال شیطنت

 باربد پسر در حال بازی با اسباب بازی

قربون لوس لوس کردنت بشم من

باربد پسر و دوستاش

 باربد پسر و خندهاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
18 اردیبهشت 90 12:53
الهی خدا حفظش کنه