باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

پسر شیرینم مامانی رو کلی نگران کردی

1391/11/21 19:09
نویسنده :
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین پسرم نمی دونی مامانی چی کشید این دو روز به خدا دو روز پیش بابایی وقتی داشت پاهاتو روغن می زد یهو یک توده تو ران چپ تو احساس کرد این پنچشنبه جمعه دق کردم از نگرانی دیشب هم تا صبح نخوابیدم ساعت 6 که از خواب پاشودی و خوابوندمت تا صبح بیدار بودم خیلی ناراحت بودم کلی تو اینترنت مقاله خوندم و کلی نگران شدم صبح رفتیم دکتر حتی تو مطب دکتر داشت اشکم در میومد که دکتر گفت این مال واکسن پارسالت هست و جای نگرانی نیست خدا رو صد هزار مرتبه شکر عزیزم کلی نذر کردم که باید به زودی بهش عمل کنم امید وارم همیشه سالم باشی مامان بابا عاشقتن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرنیا
30 بهمن 91 12:45
سلام دوستهای خوبم کلیه ست های هفت سین برای حراج آخر سال گداشتم که امیدوارم خوشتون اومده باشه اگر خواستید پیغام بگذارید تا سه شنبه( اگه شماره تماس بگذارید راحت تر می تونم براتون ارسال کنم) باهاتون تماس می گیرم و براتون ارسال می کنم راستی با خرید یک ست هفت سین یک ست هفت سین کوجیک یا 4 عدد جا شمعی بهتون هدیه می دم منتظرتون هستم