باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

باربد 20 ماهه

1391/2/11 9:55
نویسنده :
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باربد پسر ٢٠ ماه مامان ٢٠ ماهگیت مبارک عزیز دلم پسر مامانی شما خیلی خیلی بزرگ شدی و خیلی رفتارات تغییر کرده مامانی کلی بهش خوش می گذره که تمام روز رو با شماست. هر روز صبح که از خواب بیدار می شی ( ساعت ١٠ یا ١٠.٣٠ ) وقتی صبحانتو می خوری با هم می ریم پارک توانیر که یک عالمه وسیله بازی داره و با هم کلی بازی می کنیم به مامانی که خیلی خوش می گذره فکر کنم به شما هم خیلی خوش بگذره عزیزم وقتی میایم خونه کلی خسته می شی و بعد خوردن نهارت سریع می خوابی. عزیزم دلم تو ٢٠ ماهگیت کلی کلمه جدید می گی مثل بابا بزرگ یا پارک یا توپ یا عکس یا پیتکو پیتکو که صدای اسب هست و یک عالمه کلمه دیگه مامان قربون حرف زدنت بشه عزیزم. کلی هم رقص یا به قول خودت نای نای می کنی وقتی می خوای برقصی باید هر کی تو اتاقه پاشه با تو برقصه که تو هم برقصی شیرین پسر من . تازگی ها تمام ماشین هاتو از تو اتاقت می یاری تو یک ردیف توی حال می گذاری که با همشون بازی کنی البته با مامانی . همچنان عاشق بابابزرگتی و عاشق شی شی ای شیطون شکمو شب ها هم یکی دو بار برای خوردن شی شی پا می شی از خوابت بگم که شب ها ساعت ٢ می خوابی پدر مامان بابا رو در آوردی ای ای ای . همه بدنت رو می شناسی بهت می گم باربدی موهات کو نشون می دی یا چشمات یا بینیت یا دهن گوش دست و شکم مو پا فدات بشه مامان تو حیوان عاشق اسبی و ماهی هر جا می بینی می شناسیشون پیشی و سگ هم می شناسی فدات بشم عزیزم مامان بابا همیشه عاشقت عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)