باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

خالم اومده کیش

1390/6/19 21:17
نویسنده :
483 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز خالم اومد کیش خیلی خوشحاله مامانم به من می گه باربدی خاله اومده خالم خیلی خیلی مهربونه منو خیلی خیلی دوست داره کلی قربون صدقه من می ره بوس می کنه یک عالمه کادو برام آورده من هم یکم غریبی کردم روز اول تا شب صدام در نیومد هی خاله و عمو مهدی می گفتن عجب پسر آرومی هستی تو باربد جون شب هم رفتیم شام بخوریم من هم کلی مرغ خوردم فردا صبح که خاله رو دیدم به خاله اینها عادت کردم خودمو نشون دادم کلی شیطونی کردم موقع شی شی خوردن یک ذره شی شی می خوردم باید خالم کنارم می شست تا پاشم ببینمش دوباره یک ذره می خوردم یک ذره به خاله نگاه می کردم نگاه به خاله یک ذره شی شی بازی بازی پدر خاله رو در آوردم عصر با خاله و عمو و مامانی اینها رفتیم بیرون کافی شاپ یک آتیشی سوزوندم که نگو شیطونی سر و صدا کلی آتیش پاره بازی در آ.وردم بابایی برام بیسکویت حیونی خرید من هم کلی خوردم کلی هم خندیدم با صدای بلند قاه قاه قاه خاله جون هم کلی ازم فیلم گرفت خلاصه خیلی به ما خوش گذشت. یک روز خوب با خانواده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)