باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

بعد مدتها سه چرخه سواری می چسبه

1390/4/30 20:44
نویسنده :
321 بازدید
اشتراک گذاری

 این من و تارا هستیم لباس قرمزه منم و اون یکی دوستم تارا جونه

سلام دیرور بعد ٢ هفته که با مامانی و بابایی رفته بودیم تهران برگشتیم خونمون و عصر که شد من با مامانی و بابایی رفتیم دد . وقتی رسیدیم مرکز خرید مامانی منو سوار سه چرخم کرد و از عقب سه چرخه رو هل داد. سه چرخه شروع به حرکت کرد وای نمی دونین چه حالی داد انگار دنیا رو بهم دادن اینقدر خوشحال شدم و ذوق کردم که اول سریع ایستادم بعد یک پامو بالا گرفتم و روی یک پارفتم بعد پامو آوردم پایین و دوتا دستامو بردم بالا و با همه بای بای کردم دو دستی و شروع کردم با دوتا دستم ذوق کردن و جیغ زدن از خوشحالی. دیروز عصر واقعا بهم خوش گذشت ( یک عصر خوب)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهسا
23 تیر 90 11:42
سلام خاله جووون. امیدوارم همیشه بهت خوش بگذره. قربون اسمت برم خاله. من عاشق این اسمم. بوس