باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

جشنواره تابستانی و باربد

1390/4/25 14:17
نویسنده :
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دیروز همراه مامانی رفتیم جشنواره تابستونی دیروز گروه عمو شکلات اومده بودن و خیلی خیلی جالب بودن به من که خیلی خوش گذشت از اول تا آخر دست زدم و ذوق کردم. اونجا پر بود از نور و صدا و بچه همه نبچه ها دست میزدن و شادی می کردن من هم کلی خوشحال بودم و ذوق می کردم. عمو شکلات کلی شعر خوند مثلا شعر کی از همه خوشگل تره کی از همه قشنگ تره یا شعر دخترها و پسرها و چند تا شعر دیگه همه دست می زدن و جیغ می کشیدن من هم کلی دست دست کردم کلی بالا پایین پریدم دلم می خواست از بغل مامانی بپرم پایین چهار دست و پا برم اون وسط مثل بچه های دیگه بازی کنم ولی مامانی نمی گذاشت و من هم یکم بهونه می گرفتم ولی بهم خیلی خوش گذشت. ( یک روز خوب)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عموشکلات
22 مرداد 90 1:23
سلام باربد جان . مرسی از اینکه اومدی و برنامه ی عمویی رو دیدی . برات بهترین آرزوهارو آرزو می کنم . امیدوارم بازم ببینمت . +


mersiiii amo jon barnamaton az hame barnameha behtar va shad tar boood bazam beyad kish mersiiiii