باربدباربد، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

وقتی باربد کوچک بود

باربد در 10 ماهگی

1390/4/4 17:26
نویسنده :
278 بازدید
اشتراک گذاری

من باربد پسرم کلی کارهایی جالب می کنم:

١- تازگیها خیلی تند تند ٤ دست و پا میرم جلو تا مامانی و بابایی به خودشون میان من رفتم سروقت همه چیز آخه من خیلی کنجکاوم می خوام به همه چیز سربزنم

٢- به هر چیز پایه داری می رسم حتما باید دستم و بگیرم بلند بشم البته کاملا تعادل ندارم می افتم زمین

٣- وقتی مامانی حتی یک ثانیه از من دور می شه من شدیدا بی تاب می شم و غر غر می کنم اخه همش دلم می خواد بغل یا کنار مامانی باشم و مامانی همیشه تو دید من باشه من عاشق مامانیم هستم

٤- وقتی مامانی از دور منو صدا می کنه می گه باربد پسر بدو بیا بغل مامانی با یک هیجان چهار دست و پا می رم بغل مامانی که نگو بعد مامانم یک بوس خیلی خیلی گنده منو می کنه که خیلی حال می ده

٥- شیطون شدم بیا و ببین نمی زارم شب ها مامانی دندون هامو مسواک کنه نمی زارم پوشکی رو عوض کنه همش شیطونی می کنم کر کر می خندم آخه خیلی شیطون بلا شدم مامانی عاشق شیطون بازیم هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)